Τα καρώ

3/11/12
Τα  chevron που μας αρέσουν πολύ τα είδαμε, το πιο κλασσικό καρουδάκι όμως δεν το έχουμε αναφέρει καθόλου... Ίσως γιατί είναι πολύ κλασσικό σχέδιο και δεν είναι το πρώτο που μου έρχεται κατά νου όταν ψάχνω κάτι μοντέρνο.. μπορεί όμως να γίνει αν το δούμε αλλιώς! ;) Η έμπνευση ήρθε από την παρακάτω φωτό. Το φωτιστικό αυτό το βρήκα κάνοντας πριν λίγο καιρό βόλτα στη λίμνη της Καστοριάς. Μια καφετέρια δίπλα στη λίμνη είχε κάτω από τις τέντες της αυτά τα φωτιστικά. Μου φάνηκαν πολύ διαφορετικά και.. τράβηξα τη φωτό ;)
Πού αλλού καρώ?

Σε κάλυμμα καρέκλας...

 Σε πολυθρόνα...

 Σε χαλί...

 Σε πιάτα,πιατέλες..

 Σε μαξιλαράκια

3 σχόλια:

  1. ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...
  2. Κλασσική επιλογή, που μου αρέσει πολύ στις πολυθρόνες!!

  3. Xristina @ Dear e-diary είπε...
  4. Ενθουσιάστηκα με το φουλάρι στο ντουι της πρώτης φοτό!! Εχω ένα χαζό θαλασσί ντουί που δε μπορώ να τα βλέπω.. Βρήκα τρόπο να το καλύψω...

  5. daphnie είπε...
  6. @Dear e-diary όντως! Και δεν του είχα δώσει πολύ σημασία ως ιδέα ;) Απλά μου άρεσαν τα χρώματα!

Δημοσίευση σχολίου

Copyright 2012 Miss Marple decorates!