Σπίτι στο Surrey (στο UK)

18/8/12
Βρήκα τυχαία αυτό το site www.1st-option.com όπου στυλίστες-φωτογράφοι αναρτούν τη δουλειά τους και εντυπωσιάστηκα! Αφού πέρασα άπειρες ώρες χαζεύοντας φωτογραφίες σας παραθέτω ένα από τα σπιτάκια που βρήκα αρκετά ενδιαφέρον. Αν και δεν είμαι φαν του κλασσικού τζακιού, το όλο καθιστικό μου αρέσει. Και οι δερμάτινοι λευκοί καναπέδες, και οι μοντέρνοι πίνακες και το χαλί!



Δώστε βάση στο ραφάκι (ΙΚΕΑ?) αριστερά, με τα καδράκια σε διάφορα μεγέθη, όλα όμως με μαύρη κορνίζα.


Ωραία ιδέα οι φωτογραφίες να καλύπτουν περιοδικά ή θήκες περιοδικών που αν φαίνονταν θα έδιναν την αίσθηση γραφείου ενώ το δωμάτιο χρησιμοποιείται ως κρεββατοκάμαρα.. Α, και το φωτιστικό κάπου το έχει πάρει το μάτι μου στο Box Architects.


Το βρεφικό δωμάτιο απλό, με τις κούνιες stokke και τα κουκλάκια στιβαγμένα στα ράφια.. Ωραία ιδέα  τα στρόγγυλα χαλάκια σε διάφορα χρώματα.


Μάλλον για ..playroom μου φαίνεται το παρακάτω, το οποίο επειδή είναι δίπλα με το καθιστικό, κλείνει με κουρτίνες (μη βλέπουν οι καλεσμένοι το χάος που θα έχουν προκαλέσει οι μπόμπιρες :) )
Ο τοίχος πάντως του Playroom ωραίος, ειδικά η αριστερή πλευρά.. όλο μαζί μου φαίνεται.. υπερβολικό αλλά είπαμε, είναι playroom ;)



Για περισσότερες φωτογραφίες στην πηγή ! ;)

Πηγή : http://www.1st-option.com/index.cfm/locations/thumbnails/bt/Stills/lf/kingston-hill

3 σχόλια:

  1. Ελένη Φλογερά είπε...
  2. Καλημέρα
    Πολύ ωραίες οι προτάσεις διακόσμησης που προτείνεις. Θα συμφωνήσω μαζί σου για το τζάκι είναι πολύ κλασικό, αλλά το υπόλοιπο σπίτι είναι όμορφο.
    Ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου.

  3. Marie είπε...
  4. Πολύ ενδιαφέρουσες προτάσεις φίλη μου! Επισήμανα και κάποιες λεπτομέρειες που μου άρεσαν πολύ, όπως το φωτιστικό (ή ονειροπαγίδα?) που κρέμεται από την οροφή του βρεφικού! 'Οσο για την ερώτησή σου σχετικά με το δυχτάκι στις κάρτες μου, το εφοδιάζομαι από αποθήκες με υλικά για μπομπονιέρες σε τόπι (ρολό). Πολλά φιλάκια και καλή συνέχεια! Τα λέμε!

  5. daphnie είπε...
  6. Χμμ. όντως το φωτιστικό του βρεφικού δωματίου δεν το είχα προσέξει!
    Thanks και γι την πληροφορία για το διχτάκι! Καλά να περνάς!

Δημοσίευση σχολίου

Copyright 2012 Miss Marple decorates!