Πάμε Λονδίνο!

26/8/12
Για να δούμε το παρακάτω σπιτάκι που βρίσκεται στο Λονδίνο. Έχει αρκετές εντυπωσιακές "μεριές" και προσωπικά μερικές μου φαίνονται πολύ "μπουκωμένες" και άλλες πολύ άδειες.. Όπως και να έχει, έχει κάτι να δείξει. Δεν είναι άλλο ένα κλασσικό σπίτι. Η ταπετσαρία πχ η παρακάτω, είναι ένα απότα στοιχεία που δε με ξετρελαίνουν. Οι ιδιοκτήτες πάντως φρόντισαν και έβαλα φωτογραφίες σε κάποια από τα "καδράκια" που είναι σχεδιασμένα και της έδωσαν ένα άλλο ύφος!




Η ταπετσαρία στο βάθος είναι η αγαπημένη μου! Πρέπει τελικά να βρω και γω ένα χώρο στο σπίτι να την τοποθετήσω.. για να δούμε...


Και ο λαχανί τοίχος φοβερός! Πόσο πρακτικός βέβαια είναι δεν ξέρω (αν είναι απλά βαμένος) γιατί τα .. "πιτσιλίσματα" από τα φαγητά πώς καθαρίζονται?? (ή μόνο εδώ στην Ελλάδα έχουμε τέτοια ερωτήματα? :) )


Και το υπνοδωμάτιο στη σοφίτα μου αρέσει.. απλό και ήρεμο.. αλλά διακρίνω μια .. μπανιέρα (!) στη γωνία και δε μου αρέσει καθόλου!


Όντως, η μπανιέρα είναι μέσα στο υπνοδωμάτιο! Καλό το design δε λέω, αλλά εγώ δε θέλω υγρασία και υδρατμούς εκεί που κοιμάμαι! Εσείς τι λέτε??


Και τέλος το παιδικό δωμάτιο... (μάλλον ο ...μπόμπιρας απουσιάζει γιατί πολύ καθαρό και ταχτοποιημένο το βρίσκω :) )


Πηγή : http://www.1st-option.com/index.cfm/locations/thumbnails/bookingTypes/Stills/locId/199 

3 σχόλια:

  1. Elli είπε...
  2. το μπανιο ειναι το καλύτερο!!!!!

  3. STARDUST είπε...
  4. Μου αρέσει πάρα πολύ σαν σπίτι με εξαίρεση την ταπετσαρία στην πρώτη φωτό η οποία πιστεύω θα με ζάλιζε εάν έμενα για πολύ ώρα στο καθιστικό! Ολα τα άλλα όμως εξαίσια με highlight την κουζίνα με την τραπεζαρία και τις υπέροχες καρέκλες!

  5. daphnie είπε...
  6. @Elli ότι είναι όμορφο δεν το συζητώ! να ήταν και σε άλλο δωμάτιο ακόμη καλύτερα ;)
    @Olga Όντως η κουζίνα είναι όμορφη. Απλή και κομψή ;)

Δημοσίευση σχολίου

Copyright 2012 Miss Marple decorates!