Τι να βάλω πάνω στο τραπεζάκι του σαλονιού

3/7/12
Ας αφήσουμε τα τραπεζομαντηλάκια, καρεδάκια κλπ και ας δώσουμε ένα πιο μοντέρνο τόνο στο τραπεζάκι του σαλονιού.. ή έστω ας "απλώσουμε" τον εαυτό μας στο τραπεζάκι, ας δείξουμε-παρουσιάσουμε τα αγαπημένα μας πράγματα και ας ξεκολλήσσουμε από το κλασσικό μοτίβο βάζο-σταχτοδοχείο. Πώς?? Δυο κλασσικές (στους designers) λύσεις είναι οι παρακάτω (όπως τις μάζεψα από τις άπειρες ώρες που περνάω internetικά ;) )
Βιβλία...






Δίσκος... μπορείς πάνω του να βάλεις ένα σωρό πραγματάκια, και να καθαρίσεις εύκολα το τραπέζι σηκώνοντας τον (αντί να σηκώνεις ένα ένα τα διάφορα τζιτζιρομίτζιλα που μπορεί να έχεις βάλει.. :) ) Τετράγωνος ή στρογγυλός, λευκός ή σε έντονο χρώμα, ένας δίσκος πάνω στο τραπέζι θα σου λύσει τα χέρια.






3 σχόλια:

  1. ChristinaD είπε...
  2. Οι καλύτερες λύσεις για το τραπεζάκι!!nice post!

  3. STARDUST είπε...
  4. Χαχα είναι αστείο, αλλά κι εγώ έχω προγραμματίσει γι αύριο ένα παρόμοιο ποστ! Ισως σου κλέψω και μία εικονίτσα που μου αρέσει (με link σε σένα φυσικά!) Πάντως εμένα μου αρέσει πολύ η λύση με τα βιβλία! Να ήξερα μόνο που θα έβρισκα ωραία στοιβαρά βιβλία να έβαζα κι εγώ!

  5. daphnie είπε...
  6. Πάρε ό,τι θες ;)
    Τώρα για βιβλία, επειδή παίρνω εδώ και χρόνια διάφορα βιβλία με ζωγράφους, έχω καταλήξει ότι η συγκεκριμένη σειρά http://www.amazon.com/Claude-Monet-1840-1926-Feast-Eyes/dp/3822850241 είναι best value for money.. έχει μεγάλες εικόνες με τους πίνακες, πιάνουν και χώρο πάνω στο τραπέζι ;)
    Κάνει περίπου 10 ευρώ το βιβλίο (στα ελληνικά βιβλιοπωλεία)

Δημοσίευση σχολίου

Copyright 2012 Miss Marple decorates!