Οι ταπετσαρίες επέστρεψαν!

8/8/11
Ξεχάστε εκείνες τις ταπετσαρίες τις χάρτινες που είχαν τη δεκαετία του 80 (και ίσως ανήκετε και σεις στο γκρουπ των ταλαιπωρημένων που δοκίμασαν να τις αφαιρέσουν! εγώ πάντως ανήκω :) ). Τώρα οι νέες ταπετσαρίες είναι ως επί το πλείστον από βινύλιο και σε φοβερή ποικιλία σε χρώματα και σχέδια!

Εντάξει εγώ έχω πάθει μια εμμονή με τους αγαπημένους μου κορμούς δέντρων
από εδώ http://www.cole-and-son.com/collection_detail.asp?CollectionID=13 αν και δεν ξέρω αν θα τολμούσα ποτέ να τοποθετήσω τέτοια ταπετσαρία σπίτι μου.. (σε ποιο χώρο άραγε?) παρόλαυτα μ'αρέσουν τρελλά!
Όταν έψαχνα για ταπετσαρία (όχι δεν επέλεξα τελικά κάποια.. ακόμη..το ψάχνω αν θα βάλω ή όχι) μου άρεσαν πολύ και αυτές, της εταιρίας ARTE που μπορείτε να τις βρείτε και εδώ http://cripe.gr/gr/arte-on-line-2010

Αν θέλετε κάτι σε πιο ..ρετρό στυλ, δείτε εδώ, της εταιρίας Omexco. Προσωπικά δεν είναι το στυλ μου αλλά το κίτρινο με τις λευκές καρέκλες μ'αρέσει πολύ!

Νομίζω θα προτιμούσα κάτι τέτοιο.. από την εταιρία Tres Tintas.
(ή μήπως να το.. ζωγράφιζα μόνη μου? :) )

Από τιμές πάντως υπάρχει τεράστια ποικιλία. Ρίξτε μια ματιά στα ακόλουθα eshops (θα σας πρότεινα να βρείτε και έναν καλό μάστορα να τη βάλει γιατί είναι κομματάκι .. μανίκι να μπει σωστά... - εγώ που είμαι οπαδός του diy δε θα το έκανα ;) ) (αν ξέρετε και κάποιο άλλο, ελληνικό, αναφέρετε το εδώ.. λίστα με ξένα eshops σε μελλοντικό post!)

Eshops με ταπετσαρίες


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright 2012 Miss Marple decorates!